Jdinstvena analiza tendera
PRETRAGA
OBRAZOVANJE
STIPENDIJE NA FACEBOOK-U
VESTI
Naslov:
Britanska Akademija za Biznis - Studiranje u Srbiji, ocenjivanje u Velikoj Britaniji
Datum:
17.05.2013
Izvor:
Prestižna Britanska Akademija za Biznis, koja uskoro otvara vrata svojim prvim studentima, doneće na naše tržište vrhunska znanja iz oblasti ekonomije, menadžmenta, poslovanja i marketinga i poboljšati imidž privatnih univerziteta u Srbiji, objektivnim i stručnim ocenjivanjem stečenog znanja od strane britanskih profesora. Ovaj jedinstveni projekat kombinovanja rada lokalnih predavača i stranih ispitivača preslikan je iz više od 30 zemalja sveta u kojima je dao isključivo pozitivne rezultate. Kao osnivački poklon fakultet će za prvih 100 prijavljenih studenata u regionu obezbediti stipendije u vrednosti 50% od pune cene studiranja.

Da biste završili britanski fakultet ne morate studirati u Londonu ili Kembridžu – sada u Beogradu, za i do 50 puta manji iznos nego u Oksfordu, možete steći širom sveta tražena znanja i međunarodno priznatu diplomu. Britanska Akademija za Biznis (British Academy for Business), novi privatni fakultet u Srbiji, došla je na naše tržište sa ciljem da izgradi poverenje u privatne univerzitete, koji su u razvijenim zemljama, posebno na anglo-saksonskom govornom području, cenjeniji od državnih fakulteta. 

Jačanje pozicije privatnih fakulteta na našem tržištu moguće je samo uz angažovanje kredibilnih profesora, predan rad i objektivnost ocenjivanja, što će biti polazna osnova novog fakulteta. Naime, na Britanskoj Biznis Akademiji studentima će istaknuti domaći profesori na engleskom jeziku prenositi znanja o menadžmentu i poslovanju, ali i ona praktičnija, „životnija“, poput efikasne poslovne komunikacije i kodeksa ponašanja, informisanog donošenja odluka, poslovne analitike i sl. Profesori koji im predaju, međutim, neće ih ocenjivati, već će ispitna pitanja stizati zapečaćena DHL-om iz Velike Britanije a popunjeni testovi će se na isti način vraćati u Britaniju, gde će ih visokvalifikovani ispitivači objektivno ocenjivati. 

Psihološko utemeljenje ovakvog pristupa visokom obrazovanju – objektivnog ocenjivanja studenata – leži u potrebama pre svega privrede za vrednim, angažovanim i kadrovima osposobljenim za celoživotno usavršavanje, za zaposlenima koji u građenju karijere „ne biraju prečice“. Franšize NCC Education-a u 200 univerzitetskih centara u preko 30 zemalja sveta imaju isti princip rada, prenose studentima ista znanja, i ocenjuju ih na isti način. Brojna iskustva iz Evrope, Azije, Australije pokazuju da diplomci franšiza NCC Education-a vrlo lako dolaze do posla u stabilnim domaćim i stranim kompanijama ali i da grade uspešnu karijeru u inostranstvu, jer imaju sve što je za to potrebno: znanje jezika, poslovnih veština ali i kritičko razmišljanje o sebi i svetu. 

Ocena: 
Vaša ocena: 
   
  • Pošalji prijatelju
  • Del.icio.us
  • Digg
  • My Web
  • Facebook
  • MySpace
  • Newsvine
  • Google

Učitavanje ...
LoadingImage