Magazin Karijera
PRETRAGA
OBRAZOVANJE
STIPENDIJE NA FACEBOOK-U
VESTI
Naslov:
Rekordan broj učesnika na studentskom takmičenju “Freshhh” MOL Grupe
Datum:
08.06.2013
Izvor:
MOL grupa okupila je studente širom sveta koji su učestovali u njihovom internacionalnom takmičenju “Freshhh” iz  oblasti industrije nafte i gasa, koje se organizovalo po sedmi put, a postoji od 2007. godine. Ove godine je zabeležen rekordan broj učesnika, više od 2.600 studenata koji su činili ukupno 887 timova, te je na takmičenju bilo prisutno preko 60 zemalja. Iz Srbije je učestovao jedan tim sa Fakulteta organizacionih nauka,  pod nazivom ‘Belgrade oil’, i bio je među deset finalista. Ovaj program ima za cilj da privuče i razvije nove talente koji bi učestvovali u MOL poslovanju, kako bi upravo mladi stručnjaci činili stubove MOL Grupe. Pobednički tim za 2013. godinu je Tim ‘DDR’ sa Heriot-Watt univerziteta iz Velike Britanije.

Od kada je ovaj program oformljen 2007. godine, više od 10.000 studenata iz skoro 70 zemalja je uzelo učešće.  Pored nagrada, najtalentovanijim studentima ponuđena je mogućnost da započnu internacionalnu karijeru u MOL grupi.

Nakon što su rezultati objavljeni, Zsolt Hernádi, predsednik i generalni direktor MOL grupe, istakao je u svom govoru:

“Program “Rast novih dimplomaca”, PIMS akademija, postdiplomski program kao i Freshhh program, imaju za cilj da privuku nove talentovane ljude i razviju njihove potencijale u našoj kompaniji, i da upravo oni postanu stubovi MOL grupe. Kreativnost, nove ideje i drugačija perspektiva su vrednosti do kojih ova kompanija posebno drži, te mladi koji poseduju ove osobine i mogu da ih primene u našoj kompaniji, sastavni su deo našeg budućeg rasta.”

O takmičenju Freshhh

U prvoj fazi takmičenja koje se odvija u tri kruga učesnici su se takmičili onlajn i imali su zadatak da reše industrijske i strateške zadatke koje je postavila MOL grupa. Najboljih 40 učesnika kvalifikovalo se za drugi krug pod nazivom “Strateška simulacija”, u kojem je svaki tim poslovao u virtuelnoj benziskoj stanici. Zadatak za takmičare je bio da donesu pravu odluku koja uključuje pažljivu analizu tržišta koja treba da obezbedi efektivno poslovanje na stanici. Najboljih 10 timova plasiralo se u finale koje se odvijalo u Budimpešti, i učesnici su se ovog puta nadmetali u najrazličitijim zadacima koje su ocenjivali menadžeri MOL grupe.

Finalisti su bili: po jedan tim iz Srbije, Austrije, Velike Britanije, Rumunije i Slovačke, dva tima iz Mađarske i tri iz Hrvatske.

Internacionali žiri proglasio je za pobednika tim sa fakulteta X, (iz XY zemlje) i nagradio ga novčanom nagradom u iznosu od 9.000 evra.

Tim Y, sa fakluteta XZ (zemlja A), osvojio je drugo mesto i kao  nagradu dobio 6.000 evra, a tim Z, sa fakaulteta XZZ (zemlja B) za treće mesto dobio je 3.000 evra. Članovi ostalih sedam timova su kao utešnu nagradu dobili tablet uređaje.

Pored vrednih nagrada, glavna motivacija svih učesnika “Freshhh” takmičenja bila je da započnu karijeru u MOL grupi, a ovo takmičenje predstavlja idealan prvi korak ka tom cilju. 
Ocena: 
Vaša ocena: 
   
  • Pošalji prijatelju
  • Del.icio.us
  • Digg
  • My Web
  • Facebook
  • MySpace
  • Newsvine
  • Google

Učitavanje ...
LoadingImage