Jdinstvena analiza tendera
PRETRAGA
OBRAZOVANJE
STIPENDIJE NA FACEBOOK-U
VESTI
Naslov:
Održana prva debata "12 stolica"
Datum:
19.11.2014
Izvor:
Šest vrhunskih stručnjaka iz oblasti marketinga i šest talentovanih, ambicioznih studenata univerziteta u Beogradu i Novom Sadu učestvovalo je na Chivas debati “12 stolica” na temu marketinga. Odabrani studenti koji žele da grade svoju karijeru u sferi marketinga i starije kolege diskutovali su o društveno odgovornom poslovanju, globalnim i lokalnim trendovima, o tome kako se gradi poverenje kod potrošača, ulozi društvenih mreža i drugim intrigantnim pitanjima iz sfere marketinga.

Slavimir Stojanović, dizajner; Sreten Radović, advertajzing direktor u kompaniji Ringier Axel Springer;  Aleksandar Radoš, direktor marketinga televizije Prva; Jelena Šarenac, direktor korporativnih komunikacija kompanije Henkel; Ana Petonjić, marketing lider kompanije IBM i Nataša Kažić, direktor produkt marketinga kompanije VIP razgovarali su sa radoznalim i dobro informisanim studentima. Moderator na debati bila je poznata voditeljka i novinarka Olivera Kovačević.   

„12 stolica” je regionalna aktivaciona platforma koju je pokrenuo Chivas, a koja ima za cilj da okupi stručnjake iz određene oblasti koji bi zajedno sa najperspektivnijim studentima diskutovali o najvažnijim temama iz njihove profesije. Prva u nizu debata bila je na temu marketinga, dok će se naredne baviti pitanjima iz drugih važnih oblasti.

“Svaka ozbiljna kompanija bi trebalo da posluje na postulatima društvene odgovornosti i da ulaže u zajednicu u okviru koje radi, što i firma Pernod Ricard nastoji da ostvari kako kroz ove debate, tako i kroz brojne druge CSR akcije”, izjavio je g. Predrag Amidžić, direktor kompanije Pernod Ricard Srbija.
Ocena: 
Vaša ocena: 
   
  • Pošalji prijatelju
  • Del.icio.us
  • Digg
  • My Web
  • Facebook
  • MySpace
  • Newsvine
  • Google

Učitavanje ...
LoadingImage